BestSecret använder cookies för att kunna garantera dig bästa möjliga service. När du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner duanvändningen av cookies .

BestSecret BestSecret BestSecret


Vanliga frågor

Var kan jag ändra mina personuppgifter, som t. ex. min e-postadress eller leveransadress?

Under Lösenord & Kontaktuppgifter kan du ändra din e-postadress, leveransadress samt andra personliga uppgifter.

Hur kan jag välja eller radera mitt betalningssätt?

Du kan välja och radera din betalningsinformation under Betalningssätt. Ändringar i ditt betalningssätt gäller inte för redan lagda beställningar.

Hur kan jag lägga till eller välja en annan betalningsform?

Du kan lägga till en ny betalningsmetod eller välja en redan befintlig direkt i kassan.

Hur kan jag ändra mitt lösenord?

Du kan ändra ditt lösenord under Inställningar .

Kan jag rekommendera BestSecret till någon?

Du kan rekommendera oss från din första beställning. Klicka här för att komma till rekommendationssidan. Du kan dessutom bjuda in dina vänner med iPhone-appen via WhatsApp eller SMS. Varje rekommendation kontrolleras av oss personligen. Vi förbehåller oss emellertid rätten till att avslå rekommendationen.

Hur kan jag betala?

BestSecret stödjer följande betalningssätt:

  • Kreditkort: Mastercard, VISA, American Express
  • PayPal

Hur länge hålls min varukorg reserverad för mig?

Artiklarna reserveras för dig i 30 minuter. Om du skulle avbryta din session och logga in igen försöker vi återskapa din varukorg på nytt, där så är möjligt och den fortfarande finns tillgänglig.

Hur vet jag att beställningen verkligen har genomförts?

När du har slutfört din beställningsprocess får du kort därpå tillskickat ett e-postmeddelande med bekräftelse från oss. Du kan kontrollera din order under Beställningar .

Hur lång tid tar leveransen av mitt paket?

Leveranstiden är 4-7 arbetsdagar från mottagandet av beställningen. Vi informerar dig via e-postmeddelande så fort din beställning har lämnat vårt lager. Du kan även följa sändningsförloppet under Beställningar och returer under rubriken Status. Genom att klicka på statusraden "Följ leverans här“ dirigeras du direkt till sändningsförlopp. Dessutom har du möjligheten att få aviseringar gällande status på ditt paket från vår fraktleverantör. Detta val kan ändras när som helst under kategorin lösenord & kontaktuppgifter.

Hur skickas mitt paket?

Vi skickar med PostNord. Statusen på din försändelse hittar du under Beställningar och returer.

Land Fraktkostnader Leveranstid
Sverige 40 kr 4-7 arbetsdagar
Returförsändelsen är kostnadsfri för dig. Följ instruktionerna för detta under Beställningar och returer.

Kan jag skicka min försändelse med express?

Denna tjänst erbjuder vi inte för närvarande. Vi behandlar din beställning så snart som möjligt. Normalt får du ditt paket inom 4-7 arbetsdagar.

Jag skulle vilja få min försändelse levererad till min företagsadress.

Du kan få din beställning skickad till ditt företag. Kom då ihåg att skriva in företagsnamnet i adressfältet. Ditt namn står alltid automatiskt på adressetiketten.

Jag skulle vilja lägga till en artikel till min beställning eller göra ändringar i beställningen.

Vi kan dessvärre inte göra några ändringar i en beställning. Vi ber dig därför om att lägga en ny beställning.

Jag har lagt flera enskilda beställningar, kan beställningarna kombineras till en gemensam?

För närvarande har vi ingen möjlighet att kombinera beställningar.

Hur kan jag annullera min beställning?

Skickade du iväg din order lite för snabbt? Så länge din order fortfarande är under behandling så kan du enkelt avbryta den. Under "Beställningar & returer" finns det "Avbryt" som ett alternativ, denna funktion är tillgänglig ett par minuter efter beställningen har lagts. Om funktionen saknas så är det inte längre möjligt att avbryta ordern. När du har avbrutit din order kommer du att få en bekräftelsemail av oss. Om du har använt vouchers kommer dessa att automatiskt hamna på ditt konto när vi har återbetalat dig.

Hur gör jag ett storleksbyte?

Våra erbjudanden finns tillgängliga i begränsat antal. Därför är det inte möjligt för oss att göra ett byte eller utbyte. Vi ber dig att returnera artikeln till oss inom tidsfristen för returen. Du kommer att få tillbaka beloppet via ditt betalningssätt. Om du behöver en annan storlek ber vi dig att lägga en ny beställning.

Kan jag även få levererat produkter till andra länder?

Av licensskäl stödjer vi inga landsöverskridande försändelser. Det innebär att vi endast levererar i det land, som ditt konto är registrerat i.

Jag har fått en rabattkupong och löst in den i en beställning. Vad händer med rabattkupongen om jag skulle behöva skicka tillbaka något från den här beställningen?

När returen är avslutad kommer tillgodohavandet att krediteras på ditt konto igen. Rabattkuponger är undantagna. Här rör det sig om en rabatt respektive ett prisavdrag. I fall av en retursändning får du återbetalat det reducerade försäljningspriset. Tillgodohavanden i procent kan inte utställas på nytt eller omvandlas till värdekuponger. Notera att vissa rabattkuponger endast kan lösas in inom en viss tidsperiod och kan vara bundna till ett minimiköp. En utbetalning av återstående kredit är inte möjlig.

Jag har glömt att lösa in min rabattkupong i beställningen.

Vi ber om din förståelse att vi i efterhand inte kan kvitta rabattkuponger mot en beställning.

Kan jag returnera en vara, som jag inte tycker om eller som inte passar mig?

Vi förstår att det ibland helt enkelt inte passar. Därför kan du naturligtvis returnera de beställda artiklarna.
Det är väldigt lätt att returnera en vara till oss. Klicka på menyalternativet "Beställningar och returer" på länken "Skapa retur" för att skapa en retur på en beställning. Inom några få minuter har vi skapat ångerblanketten åt dig samt retur fraktsedeln. Returförsändelsen är naturligtvis kostnadsfri.
En begränsning av din ångerrätt enligt § 11 i våra AGB (Allmänna affärsvillkor) är inte förbunden med gällande villkor.

Kan jag returnera artiklar från olika beställningar tillsammans i ett paket?

För att vi ska kunna garantera en snabb behandling av dina returer ber vi dig om att alltid returnera returförsändelser separat efter beställningen. Vänligen skicka även den tillhörande ångerblanketten och returetiketten till oss.

Får jag tillbaka mina pengar?

Ja. Värdet på den returnerade varan kommer att krediteras ditt betalningssätt igen.

Hur lång tid tar återföringsprocessen?

Tidsperioden för krediten beror på din bank. Du bör under alla omständigheter räkna med en handläggningstid på upp till två veckor. Vi arbetar emellertid på en lösning för att din kredit ska stå till ditt förfogande omedelbart efter att vi har mottagit returförsändelsen.
Du får ett e-postmeddelande när din försändelse har behandlats. Beloppet för återföringen läggs automatiskt på nästa betalningskörning.

Vad ska jag göra om varan har skadats under transporten eller t o m saknas?

Vänligen kontakta vår kundtjänst med detsamma.

Vem kan jag vända mig till om jag skulle vilja reklamera något?

Vi ber om ursäkt för besväret. Välj Beställning och följ anvisningarna på reklamationsformuläret.

Är medlemskapet kostnadsfritt?

Medlemskapet är kostnadsfritt och inte bundet till någon minimiförsäljning.